Rosa glass till middag?!

Frukoscht igen. Åter till mina smoothies. 

Mina pojkar är hemma igen, de leker högljudt med sina bilar. Lite så att jag får sår i mina öron. Det börjar bli som ett irriterande ljud som jag bara vill.... Ni vet så Homer stryper Bart? Ja. Precis så. Nu blev det tyst, så bara tanken på hur, fick det tyst. Tack.


Istället sjunger Devin: " Jag ska ha glass till middag, roooosa glass till middag! Mamma kan inte säga nej."

Super! Då slipper jag tänka på vad vi ska äta i kväll! :) För om jag ändå inte kan säga nej, så blir det ju rosa glass. Skoja att ungen skulle bli paff om jag verkligen serverade det till middag. Potatis och sås till det?! Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0