"Maaaaaaammma, vi har köpt en present till dig! Det är en blomma"


Så kom vi till denna dagen. Dagen då jag om en vecka sitter på väg till Turkiet i ett flygplan med världens finaste bästaste syster! Ja, det är min födelsedag idag också får jag flika in med lite försiktigt. Resan är ju faktiskt en födelsedagspresent, från den bästa lillasyster man kan ha! :)


Började min dag med att gå upp klockan fem, jippie!
Åt gröt med äpplemos, äta bör man annars dör man.
Klädde mig mm, gå ut naken är både kallt och blottande (jag vet jag har drömt det).
Gick till jobb, måste tjäna kosing need to leva loppan (eller åtmistone köpa två flaskor utav det dyra vinet utan att ha dåligt samvete över att barnen behövde något).
Gick hem klockan fem, inte för att det rimmade utan för att jag slutade då.
Kom hem, för det var dit jag ville.


När jag kom hem från jobb idag så stod mina små prinsar på balkongen och kallade på mig; Grattis Mamma! Devin avslöjade att de hade en present till mig där uppe: "Maaaaaaaaaammma, vi har köpt en present till dig! Det är en blomma!!!!" Jaaaaa, tack! :) Sötaste små hade tvingat sin pappa att köpa en blomma (orchide) i blommaffären till mig. :) Har jag sagt att jag älskar mina barn?! ;) Sen åt vi pizza, kollade på Rio och sen slocknade mina små.


Nu är det jag och Ben & Jerry! De har fått följa med till sängen min för lite mys. Kladderövar båda två, inte ens en torkar upp. Jag som dessutom precis bytat lakan. Man kan ju undra vad de tänker med! :)

Blomman.

Ge oss pizza!

 

Fairtrade!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0