Fram med piskan, eller det kanske räcker med kaffe?!


Det har varit kalas. Hela helgen. Nu är det ny vecka och nya chanser att bli packad och decka på badrumsgolvet.

Jag skulle idag städa, vara klar innan 12 för att hinna shoppa och hitta en resväska. Jag är fortfarande kvar i soffan, på min andra kopp kaffe och inser att jag kommer inte vara klar till 12. Inte i detta tempot, men kaffe ska njutas och albsolut inte stressas.




Vissa saker kanske man ska läsa innan man skriver och postar. Ja.

Sen är jag förbannad. Förbannad på mycket. Ja, allt hade löst sig med med ovanstående begär. För stunden i alla fall. Piska på det och jag behöver nog några piskrapp för att orka masa mig upp ur soffan och börja städa. Eller så behöver jag bara mer kaffe?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0