Att vakna tidigt, att dricka kaffe, att att att......



Morrn Morrn! Ah, jag har fått in  "vakna tidigt" i systemet. Sux! Så visst, jag vaknar inte fem men halv sju en ledig dag är lika illa. Lika illa. Kan inte somna om och sen gör det saken inte mycket bättre att barnen vaknar då oxå, för "vakna tidigt" är aven inne i deras system.

Sen att kidsen somnar 19.00 och jag... några timmar senare gör ju oxå sin sak.

Jag laddade upp med en kannan kaffe och ja, den är slut nu. Energi, men ingen ork. Ska försöka sysselsätta mina pojkar och svepa över hemmet med dusty dammsugare och mårten mopp.

Sen blir det äventyr! Ska bli så spännande att få turkisk valuta i mina händer! Otroligt amazing. Wow!

Sen, var fan är alla sommarsandaler?! JAG HAR JU FÖR I HELVETE INGA SÅNNA! :(

Vad gör du när ingen ser?!

Appropå ingeting lixom. Har sett alldeles för många som petar näsan när de kör bil. Vi ser er! Dumburkar! Nasty!



Hipstamatic slupmade nytt till mig så ny håller jag mig till dessa, tror jag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0