- med rätt att få kränga delicato bollar!



Ibland får jag faktiskt byta ut mina haricot verts, tonfisk och andra nyttigheter till något riktigt onyttigt! En gång i veckan i alla fall. Ja, kanske två. Idag kunde jag inte låta bli delocatobollarna. Fläskig eller inte, diet fuck you! Idag kränger hon! Det får jag lov. Det har jag all rätt till! Jag har intalat mig själv det och äter nu med gott samvete! Speciellt efter en lång dag som denna. Halv sex var jag uppe, sen var det utbildning/intro på stadshuset till 15 och direkt därefter gick jag till nya stället där jag ska jobba i 8 veckor för att gå brevid.  Puh!


Imorgon säger jag hej till mina linfrö, vetegroddar, tonfisk, haricot verts och allt det dära igen! 






Ja, vi fick ju en rundtur med buss i Eslövs kommun. För där har jag ju aldrig varit, nej. Jävla tur att Sandra också råkade ut för denna utbildning/intro så jag slapp lida själv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0