Tuttar. Dagens, bland alla, I-landsproblem.


Mina tuttar har svällt pga preventivmedel. En kille jublar, en kvinna som jag gråter. Tills idag, då jag fann mig själv i min ljusbeiga, axelbandslösa klännig. Den satt perfekt över brösten och inte ens en bh behövdes för att få klänningen att sitta bra. Den satt bra utan.

Sen sjönk jag igen. Inte bara tuttarna har svällt. Den satt ju inte så perfekt på rumpan. Jo, om jag stod stilla. Rör jag mig kasar ju skiten upp och slitsen där bak hamnar aningens för högt upp. En olycka kommer sällan ensam?! Jävla klänning! En dag, en VACKER dag ska den sitta som en smäck!

Nåja, den sitter perfa upptill :D Får stå still :)

Ska ordna en bild sen ;)







Kommentarer
Postat av: Marie-Ann

Ja men aldrig får man va riktigt nöjd.Det är väl typiskt så säg.Får man det ena så kan man inte få det andra.Det löser sig nog:)

2010-11-22 @ 21:17:29
URL: http://marieann.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0