Fula fisken ska bli mamma.. IGEN!


Min fula fisk, den fulaste av dem alla i akvariet, ska bli mamma. Igen!

Min bror upptäckte då den fula fisken flyttade sig från sitt tillhåll att där
var en massa vita pluppar. Vi kollade närmre på saken och fann att där
var en hel drös med ägg! Sjukt coolt!

Jag känner mig lite nördig, men det är fan skoj!
Där är redan två små mimalar som lyckats överleva
den hårda tillvaron bland tigrar och Göran.

Wii.. Hoppas på många bebisar!


Tog kameran och fotade lite fiskar, även den fula.
Finner dock inte mina mackrolinser, för bättre bilder.
Så ja, men di blev bra ändå! :)


Göran!


En liten en.                 Fula fiskens ena partner.  En annan liten en.



Inte skarp men gillas.  Det fula fanskapet!    Det hemskt fula fanskapet!
Det är ju Göran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0