Dansande barn och mamma på gott humör.

Tänka sig, mina barn somnade igår precis som jag ville.
Totalt underbart, trots helvetet innan jag la dem.

Så, igår hann jag med både gym och en timmes kvällspromenad
med Ida och hundarna. Superduper. Så självklart är jag trött och sliten
idag men trött på rätt sätt.

Jag är på gott humör än så länge.
Sitter och tittar på barnen som dansar
till Squirell Nut Zippers.
Sötare än två små tokar som diggar och dansar kan man inte vara.

Så jag är glad att jag inte la ut dem på blocket igår.
Får hoppas att det håller sig heeeeela dagen fram tills halv fyra då jag ska jobba.
Sen kan det kvitta fram till nio på lördag morgon. Då ska dem i alla fall vara
änglar igen!

Så det blev ingen film för mig igår nej, fick röra på fläsket istället.
Filmen kan jag ju ta med mig till jobbet och se den ikväll :)

Nu ska jag snart ta ut ungarna i det fina vädret! :)
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där med att sälja ungarna på blocket har nog slagit var mammas tanke...

Ibland så orkar man helt enkelt inte och iblöand är dom helt överdjävliga så även om man har ettt ton ork så räcker det inte iaf ;-)

Kram

2009-07-17 @ 10:28:39
URL: http://elegi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0